4.7/5 - (28 امتیاز)

مجموعه باشکوه هتل هیلتون در دومینیکا

با سرمایه‌گذاری از طریق خرید سهام در یکی از تاپ‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون در دنیا، هم سود کنید و هم تابعیت و پاسپورت قدرتمند کشور دومینیکا را به‌دست آورید.

شاید شما هم بارهاوبارها درباره اخذ اقامت یا پاسپورت دوم تحقیق کردید و هنوز نمی‌توانید تصمیم قاطعی بگیرید. در این مورد کاملاً حق با شماست، سرمایه‌گذاری در ابعاد بین‌المللی برای اخذ اقامت یا پاسپورت دوم کشورهایی مانند دومینیکا نیاز به راهنمایی و مشاوره دقیق دارد. در بسیاری از موارد هم شخص متقاضی نمی‌تواند به‌تنهایی وارد پروسه درخواست شود و باید حتماً نماینده‌ای از سمت خودش معرفی کند که در کشور مقصد هم اعتبار قانونی داشته باشد. به همین خاطر امروز تصمیم گرفتیم به یکی از پرتکرارترین سؤالات شما درباره اخذ پاسپورت دومینیکا پاسخ دهیم.

با ما همراه شوید.

مشاوره با کارشناسان

نگاهی به دومینیکا، جزیرۀ زیبای کارائیب!

کشور دومینیکا یکی از جزایر زیبای دریای کارائیب و از کشورهای مشترک‌المنافع است. این کشور از طریق گزینه سرمایه‌گذاری به متقاضیان از سراسر جهان، پاسپورت این کشور را اعطا می‌کند. با پاسپورت کشور دومینیکا می‌توانید آزادانه به بیش از ۱۴۴ کشور دنیا بدون نیاز به اخذ ویزا یا با ویزای فرودگاهی سفر کنید و به‌راحتی با شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ و معتبر آمریکایی وارد تجارت شوید.

دومینیکا به دلیل طبیعت زیبا و بکرش به بهشت کارائیب معروف است و در سال ۲۰۲۲ هم به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد برای سفرهای خارجی انتخاب شد. علاوه بر این موارد، دومینیکا برای ششمین سال متوالی به‌عنوان بهترین کشور برای اخذ پاسپورت دوم از طریق سرمایه‌گذاری هم انتخاب شد، یعنی برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا که منجر به اخذ پاسپورت این کشور می‌شود در مقایسه با سایر کشورها بیشترین مزایا را دارد. وقتی این مزیت را در کنار پاسپورت معتبر دومینیکا بگذاریم، خودتان متوجه می‌شوید چرا این کشور یکی از بهترین انتخاب‌ها برای حفظ ارزش سرمایه و اخذ پاسپورت دوم است.

سرمایه‌گذاری در دومینیکا!

برای اخذ پاسپورت دومینیکا، دولت این کشور دو گزینه را مشخص کرده که اولین روش، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید دولت دومینیکا به مبلغ ۲۲۰ هزار دلار آمریکا و روش دوم، کمک بلاعوض به دولت دومینیکا به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار آمریکا است.

در روش اول، شما باید در یکی از پروژه‌هایی که دولت تعیین کرده، مبلغ مشخصی را سرمایه‌گذاری کنید. باتوجه‌به موقعیت دومینیکا به‌عنوان یک کشور توریستی و روبه‌رشد در سطح جهانی، می‌توانید از بابت سود و آینده این سرمایه‌گذاری مطمئن باشید. اگر به دنبال بالاترین میزان سود از این سرمایه‌گذاری هستید، در حال حاضر پیشنهاد ما پروژه هتل هیلتون دومینیکا است. با رشد صنعت گردشگری در جزیره، دومینیکا به یکی از قطب‌های توریستی منطقه کارائیب تبدیل شده و حالا دولت این کشور در تلاش است تا علاوه بر توسعه زیرساخت‌های درمانی و آموزشی، زیرساخت‌های گردشگری را هم توسعه دهد. به همین خاطر هتل‌ها در حال حاضر از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در دومینیکا هستند که با سود خوبی همراه هستند و از طریق آنها می‌توانید برای اخذ پاسپورت دوم درخواست دهید.

هتل هیلتون دومینیکا

سرمایه‌گذاری در پروژه بزرگ هتل هیلتون

هتل هیلتون دومینیکا از خانواده هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون است که در تمامی کشورهای دنیا شعبه دارد، بهترین خدمات لوکس را به گردشگران ارائه می‌دهد و اسم و رسمی قدیمی در صنعت توریسم جهانی دارد. در کشور دومینیکا، پروژه Tranquility Beach با مدیریت برند هتل هیلتون یکی از پروژه‌های رسمی دولت دومینیکا برای برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت دوم از طریق سرمایه‌گذاری است.

این هتل بخشی از مجموعه هتل‌های هیلتون است که شامل سوئیت‌هایی با بالاترین امکانات به‌صورت یک و دوخوابه می‌شود. همچنین ویلاهای یک، دو و سه‌خوابه با امکان مالکیت مشترک نیز برای مهمانان فراهم شده است. مثل هر هتل لوکس دیگری در دنیا، امکانات و خدمات هتل هیلتون شامل مرکز ماساژ و اسپا، مرکز سلامتی، سالن بدنسازی، رستوران، استخر، فروشگاه و … می‌شود. این مجموعه هتل از دو سمت به‌صورت اختصاصی به دریا دسترسی دارد و یک هتل باشکوه با برند بین‌المللی هیلتون است. گزینه سرمایه‌گذاری در Tranquility Beach  به‌صورت خرید سهام غیرقابل‌تقسیم در کل پروژه است که این امر حق مالکیت اشتراکی ملک خریداری شده را برای متقاضی فراهم خواهد کرد.

احتمالاً می‌پرسید که این سرمایه‌گذاری چه مزایایی دارد؟ در قسمت بعدی درباره مزایای این سرمایه‌گذاری صحبت کردیم!

یکی از ویلاهای تکمیل شده دومینیکا

مزایای سرمایه‌گذاری در پروژه هتل هیلتون دومینیکا

متقاضیانی که در این پروژه بزرگ و بین‌المللی سرمایه‌گذاری می‌کنند، کارت عضویت طلایی Gold Member مجموعه هتل‌های هیلتون را دریافت خواهند کرد، در نتیجه می‌توانند در بیشتر از ۴,۶۰۰ هتل از مجموعه هتل‌های هیلتون در سراسر دنیا خدمات ویژه VIP دریافت کنند. علاوه بر این، کارت عضویت طلایی با ۱,۲۵۰,۰۰۰ امتیاز به سرمایه‌گذاران داده می‌شود که می‌توانند از این اعتبار برای اقامت، صرف غذا در رستوران، خرید و یا هر خدمات دیگری در مجموعه هتل‌های هیلتون در سراسر دنیا استفاده کنند.

این پروژه در حال حاضر در مرحله پایانی ساخت است. بعد از ساخت و عملیاتی شدن هتل به سرمایه‌گذاران سود سهام اعطا می‌شود. بر اساس آخرین محاسبات، تخمین زده می‌شود که سالانه حدود ۴ الی ۷ درصد به مبلغ این سرمایه‌گذاری سود تعلق خواهد گرفت.

شما می‌توانید در پروژه هتل هیلتون دومینیکا به‌عنوان یکی از پروژه‌های مورد تأیید دولت، سرمایه‌گذاری کرده و در زمان کمتر از یک سال همراه با همسر و فرزندانتان صاحب پاسپورت دومینیکا و شهروندی دائم این کشور شوید. البته برای این سرمایه‌گذاری باید از طریق نمایندگان رسمی دولت درخواست بدهید که در قسمت بعدی این مراحل را هم برایتان توضیح دادیم.

مشاوره با کارشناسان

کنکاش نماینده فروش سهام هتل هیلتون در دومینیکا

شرکت کنکاش به‌عنوان یک شرکت پیشرو در اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری، انتخاب و معرفی پروژه‌های امن برای سرمایه‌گذاری را وظیفه اصلی خود می‌داند. پیش از این، تمام پروژه‌هایی که شرکت کنکاش نماینده فروش آنها بوده و به سهام‌داران معرفی کرده، از جمله پروژه هتل کمپینسکی (هتل اینترکانتیننتال) و جانگل‌بی در دومینیکا، مطابق بیزینس پلان ساخته شده، به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر ضمن پرداخت سود به سهام‌داران خود مایه افتخار کشور دومینیکا و تمام جزایر کارائیب هستند.

در حال حاضر، شرکت کنکاش نماینده رسمی فروش سهام هتل هیلتون در دومینیکا است که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های برند بین‌المللی هیلتون در دنیا و نگینی زمردین بر انگشتر صنعت توریسم دومینیکا خواهد بود.

شرکت Tranquility Beach، پیمانکار ساخت این مجموعه بی‌نظیر در دومینیکا و یکی از سازندگان برتر منطقه در صنعت ساخت هتل‌های مجلل است. همکاری شرکت کنکاش با شرکت Tranquility Beach یک همکاری نزدیک و بسیار سازنده، به‌صورت نمایندگی رسمی فروش سهام این مجموعه است. شرکت کنکاش روند ساخت مجموعه هیلتون در دومینیکا را از نزدیک زیر نظر داشته، به طور مستمر ویدئوهایی از آخرین روند ساخت و پیشرفت پروژه تهیه می‌کند و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد تا با دیدن پیشرفت چشمگیر در روند ساخت‌وساز این مجموعه لوکس قرار بگیرند. به این ترتیب، با اطمینان کامل می‌توانند هم سرمایه‌گذاری امن و سودآور داشته باشند، هم تابعیت و پاسپورت قدرتمند کشور دومینیکا را به‌دست آورند و به دلیل ترس و عدم‌اطمینان از سرنوشت سرمایه خود، مجبور به انتخاب روش‌های پرداخت بلاعوض به‌صورت اهدا به دولت دومینیکا نباشند. البته روش کمک بلاعوض به دولت هم منجر به نتیجه یکسان یعنی دریافت پاسپورت دومینیکا خواهد شد؛ اما در آینده سود مالی نخواهد داشت. به همین خاطر اگر می‌خواهید علاوه بر پاسپورت دومینیکا به سود مالی خوبی هم برسید، باید سراغ سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید دولت مانند هتل هیلتون بروید.

خدمات کنکاش برای خریدوفروش سهام هتل هیلتون دومینیکا

اگر مشتاق دریافت اطلاعات بیشتری درباره اخذ پاسپورت دوم هستید، خوب است بدانید که متقاضیان اخذ تابعیت در کشور دومینیکا می‌توانند سهام‌دار و در نتیجه مالک بخشی از این پروژه زیبا باشند. با این سرمایه‌گذاری در پروژه مورد تأیید دولت می‌توانند برای اخذ پاسپورت درخواست دهند، بعد از ۳ سال مجاز هستند تا سهام خود را بفروشند و بعد از ۵ سال هم امکان فروش سهام به متقاضی بعدی اخذ تابعیت در دومینیکا را دارند. در همین راستا، شرکت کنکاش علاوه بر راهنمایی متقاضیان جهت خرید سهام و شروع پروسه اخذ پاسپورت دومینیکا، در فروش سهام نیز کمک می‌کند؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت در یک پروژه نامدار و معتبر که توسط دولت دومینیکا معرفی شده سرمایه‌گذاری کنید. برای اطمینان خاطر متقاضیان عزیز، پروژه هتل هیلتون دومینیکا توسط شرکت کنکاش از میان همه پروژه‌های موجود این کشور برای سرمایه‌گذاری پرسود انتخاب شده است. به‌این‌ترتیب، هم‌وطنان عزیز هم می‌توانند شهروندی و پاسپورت قدرتمند کشور دومینیکا را به‌دست آورند، هم سرمایه خود را حفظ کنند و هم در نهایت از سود سهام و مزایای عضویت طلایی مجموعه هتل هیلتون در سراسر دنیا لذت ببرید.

برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری با مشاوران کنکاش تماس حاصل فرمایید.

سؤالات متداول

برای اخذ شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری در پروژه هتل هیلتون نیازی به حضور در این کشور است؟

خیر، به هیچ وجه نیازی به حضور متقاضی در دومینیکا نیست. تمامی کارهای قانونی اخذ پاسپورت توسط نماینده قانونی پیگیری خواهد شد.

آیا شرکت‌کنندگان در این برنامه نیاز به پرداخت مالیات دارند؟

خیر بر اساس اعلام رسمی دولت دومینیکا، سرمایه‌گذاران به مدت ده سال از مالیات معاف هستند.

اخذ پاسپورت دومینیکا نیاز به مدرک زبان دارد؟

خیر خوشبختانه هیچ‌کدام از دو روش سرمایه‌گذاری دومینیکا برای اخذ پاسپورت نیازی به ارائه مدارک زبان مانند تافل یا آیلتس ندارد.

درصورتی‌که متقاضی موفق به دریافت پاسپورت شود، چه کسانی را می‌تواند همراه خودش ببرد؟

علاوه بر سرمایه‌گذار، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می‌توانند از خدمات اخذ پاسپورت دوم بهره‌مند شوند.

آیا برای تمدید پاسپورت باید به این کشور سفر کرد؟

خیر پروسه تمدید پاسپورت هم مانند پروسه سرمایه‌گذاری نیازی به حضور متقاضی ندارد و از طریق شرکت کنکاش انجام می‌شود. شما هر زمان که تمایل داشتید می‌توانید آزادانه به دومینیکا و دیگر کشورها سفر کنید.

مدت‌زمان دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری در پروژه هتل هیلتون چقدر است؟

بازه زمانی اعلام شده برای دریافت پاسپورت از زمان ارسال مدارک به نماینده رسمی دولت حدودا 6 ماه اعلام شده است. در نتیجه شما می‌توانید در مدت کمتر از یک سال موفق به دریافت پاسپورت دومینیکا شوید.

آیا خودمان هم می‌توانیم برای ارسال مدارک اقدام کنیم؟

خیر دولت دومینیکا برای جلوگیری از پول‌شویی و ورود افرادی که در لیست تحریم جهانی هستند، تأیید و راستی‌آزمایی دومرحله‌ای مدارک را انجام می‌دهد. به همین خاطر فقط درخواست‌هایی بررسی می‌شود که از طرف نمایندگان به دست دولت برسد و توسط این نمایندگان تأیید شده باشد.

چگونه می‌توانم نمایندگان رسمی دولت را پیدا کنم؟

شما از طریق سایت دولت دومینیکا به لیست نمایندگان به تفکیک کشور دسترسی دارید. بر اساس اعلام رسمی سایت، شرکت کنکاش نماینده دولت دومینیکا در ایران است.

آیا پروژه‌های قبلی که برای سرمایه‌گذاری بودند، به بهره‌برداری رسیده‌اند؟

بله از معروف‌ترین پروژه‌ها که توسط شرکت کنکاش هم معرفی می‌شدند، هتل اینترکانتیننتال دومینیکا و هتل جانگل بی دومینیکا بودند که در حال حاضر به‌عنوان هتل‌های لوکس و مجلل جزیره در حال پذیرش مسافران هستند و سهام‌دارانشان به سود سالانه قابل‌توجهی رسیده‌اند.

هتل هیلتون بعد از ساخت چه امکاناتی را به مسافرانش می‌دهد؟

هتل هیلتون به‌عنوان یک هتل ۵ ستاره و مجلل دارای امکاناتی مانند سوئیت‌های لوکس، اتاق‌های درجه یک، سالن اسپا و ماساژ، باشگاه و مرکز فیتنس، تعداد زیادی رستوران و کافی‌شاپ با منوی متنوع و بین‌المللی، استخر، فروشگاه‌های خرید سوغاتی، پارکینگ بزرگ و مجهز، پذیرش با کارمندانی مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه خواهد بود.

آیا هتل هیلتون دومینیکا فقط اتاق و سوئیت دارد؟

خیر هتل هیلتون علاوه بر تعداد زیادی اتاق و سوئیت، دارای ویلاهای منحصربه‌فرد هم خواهد بود که قیمتی بیشتر از اتاق‌های هتل دارند. این ویلاها، دوخوابه، سه‌خوابه و کندو condo هستند.

آیا هتل به ساحل نزدیک است؟

بله موقعیت هتل هیلتون در نزدیکی یکی از زیباترین سواحل جزیره است. مهمانان علاوه بر استخر هتل می‌تواند از ساحل اختصاصی و شنا در دریا و یا غواصی نیز لذت ببرند.

در مدتی که منتظر دریافت نتیجه هستیم، باید به دومینیکا سفر کنیم؟

خیر روند برنامه کاملاً غیرحضوری است و اصلاً نیازی به سفر یا حتی زندگی در دومینیکا ندارید. بعد از دریافت پاسپورت می‌توانید از مزایای آن مانند سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۴ کشور جهان استفاده کنید.

آیا دومینیکا تابعیت مضاعف را قبول دارد؟

بله دومینیکا تابعیت مضاعف را قبول دارد و مشکلی برای نگهداری پاسپورت قبلی نخواهید داشت.

آیا با پاسپورت دومینیکا شانسی برای سفر به آمریکا دارم؟

بله شما می‌توانید با خیال راحت برای ویزای توریستی ۱۰ساله کانادا یا آمریکا درخواست داده و با شانس ۹۹ درصدی منتظر ویزا باشید.

آیا شرکت در برنامه سرمایه‌گذاری هتل هیلتون نیازمند مصاحبه در سفارت و موارد مشابه است؟

خیر، سرمایه‌گذاری در دومینیکا نیاز به شرکت در مصاحبه ندارد؛ اما احتمال دارد که در برخی موارد نادر دولت درخواست مصاحبه با شخص سرمایه‌گذار را داشته باشد که در این مورد مشاوران کنکاش راهنمایی‌تان خواهند کرد.

مدارکمان را باید به چه زبانی ترجمه کنیم؟

تمامی مدارک برای تقاضای پاسپورت دومینیکا باید به زبان انگلیسی ترجمه شود.

آیا نیاز به ارائه عدم سوءپیشینه است؟

برای شروع برنامه سرمایه‌گذاری در دومینیکا و دریافت تأییدیه، متقاضی باید منشأ ثروتش را نشان داده و ثابت کند که هیچ‌گونه سوءسابقه‌ای ندارد.

پاسپورت‌های دومینیکا برای متقاضیان برای چه مدتی صادر می‌شود؟

تمامی پاسپورت‌ها مادام‌العمر بوده و برای بازه زمانی ۱۰‌ساله صادر می‌شود.

آیا می‌توانم وضعیت پروژه را به‌صورت آنلاین هم پیگیری کنم؟

بله علاوه بر مشاوران کنکاش که ویدئوهای پیشرفت پروژه را در اختیارتان قرار می‌دهند، می‌توانید از سایت رسمی هتل نیز پیشرفت پروژه را زیر نظر بگیرید.

درخواست مشاوره

مشاوره تلفنی : 09120318329 – 02126805006 – 02126805007

فرم درخواست مشاوره : شما میتوانید نام و شماره همراه خود را در فرم زیر وارد کنید تا مشاوران کنکاش در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    بدون کامنت

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *