اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک

4.5/5 - (8 امتیاز)

خرید ملک و سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات کشورهای دیگر یکی از روش‌های مطمئن برای سرمایه‌گذاری موفق است که این روزها حسابی محبوب و پرطرفدار شده.

در واقع خرید ملک در کشوری مثل قبرس، یک تیر و دو نشان است. شما با هزینه‌ای نه چندان زیاد می‌توانید ویلایی زیبا در قبرس بخرید که قیمت آن روز به روز رشد می‌کند و افزایش می‌یابد و از طرفی اقامت دائم این کشور اروپایی زیبا و خوش‌آب و هوا را برای خود و همه اعضای خانواده‌تان دریافت کنید که پس از ۷ سال به اخذ پاسپورت این کشور می‌انجامد.

همه این مزایا باعث شده است، برنامه‌ اخذ اقامت دائم قبرس از طریق سرمایه‌گذاری در املاک، بسیار پرطرفدار باشد و ما در تیم سرمایه‌گذاری بین‌المللی کنکاش، تصمیم بگیریم مقاله‌ای کامل و جامع درباره‌ هر آنچه باید در زمینه‌ اخذ اقامت دائم قبرس از طریق خرید ملک بدانید برای شما آماده کنیم. با ما همراه باشید:

چرا خرید ملک قبرس؟

قبرس یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و رفاه تقریباً بالایی دارد. علاوه بر رفاه بالای اقتصادی و موقعیت خوب زندگی در این جزیره، قبرس در صنعت گردشگری هم حرفی برای گفتن دارد و توانسته درآمد ارزی بسیاری بالایی را از طریق ورود توریست به کشور جذب کند.

همین مسئله هم بهانه‌ای شده تا بسیاری از هتل‌های زنجیره‌ای بزرگ دنیا و رستوران‌های مشهور برای افتتاح شعبه جدیدشان قبرس را انتخاب کنند و بسیاری از سرمایه‌گذاران خانه‌هایشان را به گردشگران و جهانگردان اجاره دهند.

خوشبختانه خرید ملک در قبرس این اجازه را به شما و خانواده‌تان می‌دهد تا برای اخذ اقامت این کشور درخواست دهید و از طریق این اقامت بتوانید پس از پنج سال پاسپورت قبرس را به عنوان کشوری عضو اتحادیه اروپا بگیرید و شهروند همه‌ اتحادیه اروپا شوید.

در این صورت شما و اعضای خانواده‌تان برای زندگی، کار و تحصیل در کل کشورهای پیشرفته اتحادیه اروپا هیچ محدودیتی ندارید و در ضمن می‌توانید به بیش از ۱۵۰ کشور جهان بدون محدودیت‌های ویزا سفر کنید.

اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک

هزینه خرید ملک در قبرس چقدر است؟

برای اینکه اقامت دائم قبرس را دریافت کنید، باید ملکی به ارزش حداقل ۳۰۰ هزار یورو خریداری کنید. این ملک می تواند آپارتمان یا ویلا باشد اما باید شرایط ویژه‌ای داشته باشد تا هم بتواند اقامت دائم را برای شما و خانواده‌تان به ارمغان آورد و هم رشد خوب و سود قابل توجهی داشته باشد. شما می‌توانید از وکلا و متخصصین این حوزه برای انتخاب بهترین ملک کمک بگیرید.

اعضای وابسته خانواده در اخذ اقامت قبرس با خرید ملک

خب حالا که با هزینه و مقدمات خرید ملک در قبرس آشنا شدید، احتمالاً می‌خواهید بدانید کدام یک از اعضای خانواده می‌توانند از طریق این برنامه همراه شما باشند. با یک بار خرید ملک در قبرس، شما می‌توانید برای خود، همسر و فرزندان زیر ۲۵ سال خود، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک

ساده‌ترین مسیر برای دریافت پاسپورت دوم از طریق سرمایه‌گذاری در املاک

گرچه دریافت اقامت دائم قبرس جنوبی، یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌ها برای دریافت پاسپورتی قدرتمند است، اما پروسه‌ی زمانی ۷ ساله، ممکن است باعث شود دوست داشته باشید بدانید آیا می‌توان از طریق سرمایه‌گذاری در کشوری دیگر، به سرعت پاسپورتی قدرتمند به دست آورد. پاسخ مثبت است.

بسیاری از کشورها هستند که با سرمایه‌گذاری به شما بلافاصله پاسپورت دوم اهدا می‌کنند اما بهترین این کشورها از نظر مجله فایننشیال تایمز، دومینیکاست.

شما می‌توانید با حداقل هزینه ۱۰۰ هزار دلار آمریکا، پاسپورت قدرتمند دومینیکا را در عرض چند ماه دریافت کنید که با آن می‌توان به بیش از ۱۴۱ کشور جهان بدون درگیری‌های دریافت ویزا سفر کرد؛ کشورهایی مثل حوزه شنگن، سنگاپور، هنگ‌کنگ، استرالیا مالزی و مصر.

علاوه بر این، با پاسپورت دومینیکا در اسرع وقت می‌توان ویزای تجاری تفریحی ۱۰ ساله آمریکا را دریافت کرد. این سرمایه‌گذاری وقتی پرسودتر می‌شود که بدانید، اگر ۲۲۰ هزار دلار آمریکا در پروژه‌های عمرانی مورد تایید دولت دومینیکا، نظیر پروژه هتل هیلتون این کشور، سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید برای خود، همسر، فرزندان زیر ۳۰ سال، پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ بالای ۶۵ سالتان پاسپورت دومینیکا را دریافت کنید و پس از ۳ سال از زمان دریافت پاسپورت، سهام خود را بفروشید و پولی که سرمایه‌گذاری کرده‌اید به علاوه سود سهامتان پس بگیرید.

همین است که برنامه اعطای شهروندی دومینیکای زیبا را بهترین برنامه می‌دانند.

سخن آخر

در این مطلب، همه نکاتی که نیاز است درباره خرید ملک در قبرس بدانید با شما در میان گذاشتیم. دیدم که با خرید ملک در قبرس به ارزش حداقل ۳۰۰ هزار یورو، می‌توانید اقامت دائم این کشور را برای خود و اعضای خانواده‌تان به دست آورید که می‌تواند پس از ۷ سال تبدیل به پاسپورت کل اتحادیه اروپا شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با تیم متخصصان کنکاش تماس بگیرید. کنکاش، با ۳۰ سال سابقه در زمینه اخذ اقامت و تابعیت دوم از طریق سرمایه‌گذاری در کنار شماست تا با توجه به اهداف، شرایط و بودجه‌تان بهترین مسیر را برای دریافت اقامت و تابعیت دوم و سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر به شما ارائه دهد.

شما تا به حال به قبرس سفر کرده‌اید؟ این کشور را چگونه توصیف می‌کنید؟ به نظر شما خرید ملک در قبرس می‌تواند مسیر درستی برای دریافت اقامت کشوری دیگر برای شما و خانواده‌تان باشد؟ نظرات و تجربیاتتان را با مخاطبان کنکاش به اشتراک بگذارید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بدون کامنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *